woensdag 30 januari 2008

Kumpir


Dun utrechtteydim ve buyuk patatesleri gorunce ilk aklima gelen kumpir oldu. Hemen aldim ve denedim.

MALZEMELER:

Malzemelerin tam ölcüsünü veremiyorum.Siz kac tane yapicaksaniz ona göre ayarliyabilirsiniz.Damak tadiniza göre baska seylerde icerisine koyabilirsiniz.

Kac kisilik olucaksa o kadar büyük patates( Büyük patates yoksa 5-6 patates)
Rendelenmis kasar peyniri
Sosis
Karisik garnitür (bezelye,patates ,misir)
Kirmizi fasülye
Tursu
Mayonez
Ketcap
Margarin
Tuz
YAPILISI:

Öncelikle patatesler 220 °C lik firina konulup pisirilir.(ben firinin en son derecesine koyup folyosus pisirdim ama boylede olur galiba) Üzerine bicak sokularak pisip pismedikleri kontrol edilir. bicakla üzerinden ayrilir ve kasik yardimiyla yandaki patatesler ezilir icerisine kücük kesilmis margarin,tuz ve kasar rendesi konulup sicakken iyice karistirilir.(Eger patatesleriniz büyük degilse kabuklari soyulur ve püre haline getirilir. Bir borcama konulur ve icerisine kasar peyniri , margarin,tuz eklenip karistirilir) Daha sonra üzerlerine istenilen malzemeler konulur. Ketcap ve mayonez sikilir.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten