zaterdag 8 november 2008

Biricik canim arkadasim Ozlem`e universte mezunu surpriz partisi ve cikolata selalesi...

Benim canim biricik en iyi arkadasim Ozlem iyiki varsin!!!!!!
Gecen hafta cumartesi arkadasima surpriz parti duzenledim. Sok oldu resmen. Arkadasimin ikiz erkek kardesi aracigiyla ozlemin arkadaslarini davet ettim ve Allah razi olsun bu guzel gunumuzde bizleri yanliz brakmadilar.



Cok guzeldi canim`a bir pasta yaptirtim onun resminle. Cok sever cikolatayi o yuzden birde bir cikolata selalesi hazirladim. Muz, cilek, mango ve kek parcalarini catal yardimiyla selaleye tutum bir guzel goturuyorsun.En sonunda da herkese tesekkur hediyesi yaptim.







Cikolata sevdiginden kucuk bir cikolata kulpu icindede bonibonlar. gelatin paketine kaplayip kenarina kucuk bir mandal ile Ozlemin resmini tutturup tesekkur ettim.
Cok guzel vakit gecirdik. Ozleme sen herseye degersin!!!!!!!!!!!!!!

3 opmerkingen:

  1. ne arkadaslar var valla superrrrrrrrrrrr

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tesekkur ederim, eminim sende oyle bir arkadassindir.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Merhaba, tanistigimiza cok memnun oldum..Blogun cok sicak ve harika tariflerle dolu. Arkadasin icin duzenledigin partiye de gipta ile baktim, ne iyi bir arkadassin oyle...Rabim hep iyilerle karsilastirsin ve guzel dostlarla guzel gunler gecirelim insaallah...

    Sevgilerimle...

    BeantwoordenVerwijderen