vrijdag 23 oktober 2009

Kizimizin odasi insallah....

Bazilariniz biliyorsunuzdur ama bilmeyenler icin birde buraya yayinlayim dedim.

Bir iki hafta oldu ama yavas yavas kizimizin odasini bitirdik allahin izniyle.
Bir tek cekmeceli dolabin ustu icin bir orjinal birsey dusunuyorum ama daha isin icinden cikamadim. Uzerine bir iki sey koyabilecek ve temizligi kolay ve icinde bir insan veya hayvan resmi gecmeyecek bir fikir. Bildiginiz bir sey varsa benle paylasabilirseniz sevinirim.

Iste kizimizin odasinin resimlerinle sizi basbasa brakiyorum insallah begenirsiniz.


















3 opmerkingen:

  1. Merhaba,
    öncelikle Allah tamamina erdirsin demek istiyorum, hayirlisiyla güzel kizini kucagina almak nasip etsin Allahim.

    Kiz odasi hazirlamak cok güzel ve heyecanli bende bilirim, zaten kizlar icin harika seyler var piyasada. Onlarin cicili giyimleri bile o kadar seker ki.

    Benim oglusuma birseyler bakarken mutlaka bende yine kizlarin reyonuna bakmaktan kendimi alikoyamiyorum. Kizimdan dolayi alismisim bir kere.

    Minik melegin güzel ve saglikli günlerde kullansin insallah güzel mobilyalarini ve cicilerini.

    Selam ve sevgilerimle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bebeğiniz sağlık ve mutlulukla dünyaya gelsin inşallah. Odası çok şirin olmuş. Orada güzel uykulara dalar inşallah.

    Sevgiler canım.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. İnanılmaz şirin olmuş :)) Umarım güle güle eskitirsin kızınla beraber :))

    BeantwoordenVerwijderen