woensdag 16 april 2008

Bir hafta ici kahvaltisi ve kabarcik




Uzun zamandir her sabah doluyum ve bugun degisik bir hafta ici kahvaltisi hazirlamaya vaktim oldu. Esim 11.30 da ise gideceginden rahat rahat yenilebilen sekli biraz bozuk :-(( bir
kabarcik hazirladim gercekten cok yumusak pisiyi andiran bir kahvalti turu.Yanina mozerella salatasi cok guzel gitti. Ben hamurunu galiba biraz fazla civik yaptim. Bir daha ki sefere 1 yumurta ve unu az daha fazla koymayidusunuyorum insallah.

KABARCIK

MALZEMELER:

1Su bardagıkaynar su
3 kaşık yoğurt
2 yumurta
1 paket kabartma tozu
1 tatlı kaşığı tuz
2.5 su bardagı un
kızartmak için sıvı yağ

YAPILIŞI:

Bir kaba önce sıcak suyu yogurdu koyup iyice karıştıralım.
yumurta .tuz,kabartma tozu ve unu koyup iyice karıştıralım.
cıvık bir hamur elde edelim.tavada yagı iyice kızdıralım.
hamuru kaşık yardımı ile koparıp kızgın yagda iki tarafı kızarana dek pişirelim.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten