maandag 24 maart 2008

Cacikli pilav ve tavuk koftesi




Bu kofteyi daha once de yapmistim ama bu kez yanina cacikli pilavda koydum ve bu kofteleri oylece yagda kizarttim. Cok harika bir lezzet cikti ortaya.
Pilavi ben kucuk bir kek kalibina koydum tabaga ters cevirdim ve ortasina cacik doktum.

Malzemeler:

1 adet tavuk göğsü
1 adet soğan
1 dis sarmisak
1 avuç maydanoz
1 yemek kasigi salca
tuz,karabiber, pulbiber
bayat ekmek içi

Hazırlanışı:

Soğanı sarmisak ve maydanozu önce rondoda kıyın ve geniş bir kaba alın. Daha sonra tavuk etini de rondoda iyice kıyın; onu da kaba alın. Normal köfte harcı yapar gibi, bayat ekmek içini , baharatları ekleyip iyice yoğurun. Fırın tepsisini hafifce yağlayın. Harçtan köfteler yapıp tepsiye yerleştirin. Önceden ısınmış 190-200 derece fırında pişirin.
Ayriyetten kofteleri hamburger seklindede yapip tavada siviyagla`da kizartabilirsiniz.


Afiyet olsun...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten